СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА
(ТЕСТИ)
1) Корпоративна
стратегія стосується визначення: д)загальних
напрямків розвитку підприємства.
2) стратегічні цілі підприємства це: а) цілі
довгострокового розвітку, які візначають наміри підприємства зайняти або
займати кункурентную рінкову позицію
3) Місія підприємства не
являє собою:
г) документ, який конкретизує стратегічні цілі підприємства.
4)декомпозиція дозволяє: б) позв'язати генералью мету підприємства із способами її досягнення
5) Зовнішнє середовище пр-я це: г) всі умови і фактори, що
знаходяться за межами підприємства і прямо чи опосередковано діють на нього
6) Обслуговування конкретної цільової
групи і досягнення конкурентних
переваг у вузькому секторі - це: в) стратегія
зосередження
7) У випадку коли підприємство має намір
розвиватися в напрямку нових сферах, але на базі існуючих
технологій слід обирати стратегії: г)
вертикальної диверсифікації;
8) SWOT – аналіз містить у
собі: г) усі разом узяте.
9) Головний фінансовий (грошовий) потік у моделі ВСG має
спрямовуватися: г)від лівого нижнього до правого верхнього квадрата.
10) Якщо для певного бізнесу характерні
висока привабливість ринку і
низький рівень відносних переваг на ринку, він позиціонується на матриці
СЕ/МсКіпsеу як: г) сумнівний бізнес
11) Яка відмінність портфельної стратегії від
конкурентної: а) конкурентна стратегія –
це вибір в рамках однієї конкретної сфери бізнесу, а портфельна – це перш за все вибір самих сфер бізнесу;
12)Iєрархия целій підприємства
: а) декомпозиція цілей більш високого ур в цілі нижчого ур.
13) місия п-я характеризує (визначає): а) напрям в бізнесі на яке зповинно орієнтуватися п-о
14) Сектор бізнесу, що характеризується низькими темпами зростання ринку
і високою відносною часткою на ринку, у BCG називається: г) «дійною
коровою».
15) Роль (призначення) функціональної стратегії полягає у: г) підтримці корпоративної та ділової стратегії підприємства;
16)
Оберіть фактор зовнішнього оточення п-а, якi можна класифікувати як
загрозу для успіху в бізнисі: г)зростання продажу
взаємозамінного продукту
17) Головною особливістю моделі СЕ/МсКіпsеу, порівняно з моделлю
ВСG, є: г)врахування
суб'єктивних факторів бізнесу, які важко кількісно оцінити.
18) Кого і що з перерахованого не відносять до сил конкуренції у галузі (за М.
Портером)
г) загрози
середовища
19)
Стратегія низьких витрат особливо успішна, якщо: а) еластичність попиту за ціною висока;
20) Розвиток підприємства за рахунок придбання або встановлення
контролю над структурами, які знаходяться між фірмою та кінцевими споживачами
її продукції передбачає стратегія: а)прямої
вертикальної інтеграції;
21) Конкурентна
стратегія це: д)загальний план
розвитку підприємства, який охоплює та узгоджує усі напрямки його діяльності.
22) Диверсифікація діяльності підприємства
полягає у: б) урізноманітненні бізнесу підприємства
23) Прикладом
місії э : в) розробити нові напрями розвитку
24) Оберіть фактор зовнішнього оточення п-а, якi можна класифікувати як можливості для успіху в бізнисі: г) Прискоренне зростання ринку
25)Яка з перерахованих нижче рекомендацій може бути прийнятною для
СБО, чий продукт позиціоновано на матриці ВСG у зоні
"зірок": б) продовження
концентрування у відповідній галузі;
26) Серед індикаторів
ринкової привабливості бізнесу у моделі СЕ/МсКіпsеу немає такого
фактора: б) дистрибуторська мережа
27) Розвиток
підприємства за рахунок придбання або встановлення контролю над конкурентами
передбачає стратегія: в) горизонтальної
інтеграції;
28) До функціональних стратегій не належить: г)синергетична;
29) (М)
Маркетингова стратегія охоплює рішення щодо: в) обсягу та структури
цільового ринку; д) номенклатури та асортименту продукції;
е) цінової політики;
30) Стратегія диференціації особливо
успішна: б) коли багато покупців
зацікавлені в особливих характеристиках товару
31) Реальна стратегія підприємства складається
з:
г) продуманих
цілеспрямованих дій та реакції на непередбачений розвиток подій і на
конкуренцію, що зростає.
32) Метою зміни стратегії
вузької спеціалізації на стратегію диверсифікації є: г) зменшення ринкового ризику.
33) Яку з названних угроз погроз варто усувати в
пергу чергу: а) ймовiрнiсть якої висока, а наслідок
може бути критичний стан
34) Головна мета управління знаннями в організації – це: а) створення нових і могутніших
конкурентних переваг;
35) У випадку коли підприємство має намір розвиватися в напрямку
нових, але на базі потреб існуючих споживачів товарів слід обирати
стратегії: б) горизонтальної
диверсифікації;
36.) У випадку
коли підприємство має намір розвиватися
в напрямку нових сферах, але на
базі існуючих технологій слід обирати стратегії: г) вертикальної диверсифікації;
37) Розвиток
підприємства за рахунок придбання або встановлення контролю над постачальниками
передбачає стратегія: б) зворотної
вертикальної інтеграції;
38) Оптимальною
стратегією бізнесу з погляду моделі ВСG є: б)стратегія
отримання значної частки ринку для бізнесу, що перебуває на стадії
зрілості життєвого циклу
39) Стратегія
вертикальної інтеграції є рекомендованою для: в) підприємств, які працюють в стабільних галузях;
40)(М). Виробнича
стратегія охоплює позиції, рішення щодо:
а) забезпечення
інфраструктурою;
є) обсягів виробництва продукції;
41) Стратегічно важливі ринки, на яких продає свою продукцію підприємство, називаються:а) стратегічними зонами господарювання, або
стратегічними бізнес-одиницями;
42)Основні характеристики
цілей у стратегічному плануванні: а)
вимірність, несуперечність, визначеність у термінах досягненнях, реальність;
43) SWOT - аналіз потенціалу підприємства націлений: г) на виявлення сил і слабкостей, загроз і
можливостей з метою розвитку сил у відповідності з обмеженими можливостями.
44) До складу факторів, що характеризують сильні і слабкі
сторони підприємства, не належить: в) законодавча і нормативна база;
45)
Забезпечення
потреби в матеріальних ресурсах виключно за рахунок позикових коштів можна
розглядати як: б) слабкість;
46)
Стратегія визначає: б)напрями діяльності та розвитку підприємства;
47)(М). Стратегія
НДДКР охоплює рішення щодо:
б) розвитку інноваційного
потенціалу;
д) управління якістю
48)(М). Фінансова стратегія охоплює рішення щодо:
а) способів забезпечення
збільшення капіталу;
в) розподілу прибутку;
г) розподілу коштів між
стадіями продажу, просування та реклами товарів;
49)
Досягнення синергізму серед пов'язаних господарських підрозділів і перетворення його на конкурентну перевагу є частиною: а) корпоративної стратегії;
50)Стратегія розширення
діяльності відповідно до модели СЕ/МсКіnsеу рекомендується за умов : б)високої привабливості ринку та середньої
конкурентоспроможності потенціалу підприємства