СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА (ТЕСТИ)

1) Корпоративна стратегія стосується визначення: д)загальних напрямків розвитку підприємства.

2)  стратегічні цілі підприємства це: а)  цілі довгострокового розвітку, які візначають наміри підприємства зайняти або займати кункурентную рінкову позицію

3) Місія підприємства не являє собою:    г) документ, який конкретизує стратегічні цілі підприємства.

4)декомпозиція дозволяє: б) позв'язати генералью мету підприємства із способами її досягнення

5) Зовнішнє середовище пр-я це: г) всі умови і фактори, що знаходяться за межами підприємства і прямо чи опосередковано діють  на нього

6) Обслуговування конкретної цільової групи і досягнення конкурентних
переваг у вузькому секторі - це: в)         стратегія зосередження

7) У випадку коли підприємство має намір розвиватися  в напрямку  нових сферах, але на базі  існуючих  технологій слід обирати стратегії: г) вертикальної диверсифікації;

8) SWOT – аналіз містить у собі: г) усі разом узяте.

9) Головний фінансовий (грошовий) потік у моделі ВСG має спрямовуватися: г)від лівого нижнього до правого верхнього квадрата.

10) Якщо для певного бізнесу характерні висока привабливість ринку і
низький рівень відносних переваг на ринку, він позиціонується на матриці СЕ/МсКіп
sеу як: г) сумнівний бізнес

11) Яка  відмінність портфельної стратегії від конкурентної: а) конкурентна стратегія – це вибір в рамках однієї конкретної сфери бізнесу, а портфельна – це  перш за все вибір самих сфер бізнесу;

12)Iєрархия целій підприємства : а) декомпозиція цілей більш високого ур в цілі нижчого ур.

13) місия п-я характеризує (визначає): а) напрям в бізнесі на яке зповинно орієнтуватися п-о

14) Сектор бізнесу, що характеризується низькими темпами зростання ринку
і високою відносною часткою на ринку, у
BCG називається:  г) «дійною коровою».

15) Роль (призначення) функціональної стратегії полягає у: г) підтримці корпоративної та  ділової стратегії підприємства;

16) Оберіть фактор зовнішнього оточення п-а, якi можна класифікувати як загрозу для успіху в бізнисі: г)зростання продажу взаємозамінного продукту

17) Головною особливістю моделі СЕ/МсКіпsеу, порівняно з моделлю ВСG, є: г)врахування суб'єктивних факторів бізнесу, які важко кількісно оцінити.

18) Кого і що з перерахованого не відносять до сил конкуренції у галузі (за М. Портером)

г) загрози середовища

19) Стратегія низьких витрат особливо успішна, якщо: а) еластичність попиту за ціною висока;

20) Розвиток підприємства за рахунок придбання або встановлення контролю над структурами, які знаходяться між фірмою та кінцевими споживачами її продукції передбачає стратегія: а)прямої вертикальної інтеграції;

21) Конкурентна  стратегія це: д)загальний план розвитку підприємства, який охоплює та узгоджує усі напрямки його діяльності.

22) Диверсифікація діяльності підприємства полягає у:  б) урізноманітненні бізнесу підприємства

23) Прикладом місії э : в) розробити нові напрями розвитку

24) Оберіть фактор зовнішнього оточення п-а, якi можна класифікувати як можливості для успіху в бізнисі: г) Прискоренне зростання ринку

25)Яка з перерахованих нижче рекомендацій може бути прийнятною для
СБО, чий продукт позиціоновано на матриці ВС
G у зоні "зірок": б) продовження концентрування у відповідній галузі;

26) Серед індикаторів ринкової привабливості бізнесу у моделі СЕ/МсКіпsеу немає такого фактора: б) дистрибуторська мережа

27) Розвиток підприємства за рахунок придбання або встановлення контролю над конкурентами передбачає стратегія: в) горизонтальної інтеграції;

28) До функціональних стратегій не належить: г)синергетична;

29) (М) Маркетингова стратегія охоплює рішення щодо: в)        обсягу та структури цільового ринку; д)     номенклатури та асортименту продукції; е)     цінової політики;

30) Стратегія диференціації особливо успішна: б) коли багато покупців зацікавлені в особливих характеристиках товару

31) Реальна стратегія підприємства складається з:  г) продуманих цілеспрямованих дій та реакції на непередбачений розвиток подій і на конкуренцію, що зростає.

32) Метою зміни стратегії вузької спеціалізації на стратегію диверсифікації є: г) зменшення ринкового ризику.

33) Яку з названних угроз погроз варто усувати в пергу чергу: а) ймовiрнiсть якої висока, а наслідок може бути критичний стан

34) Головна мета управління знаннями в організації – це: а) створення нових і могутніших конкурентних переваг;

35) У випадку коли підприємство має намір розвиватися  в напрямку  нових, але на базі потреб існуючих споживачів товарів слід обирати стратегії: б) горизонтальної диверсифікації;

36.) У випадку коли підприємство має намір розвиватися  в напрямку  нових сферах, але на базі  існуючих  технологій слід обирати стратегії: г) вертикальної диверсифікації;

37) Розвиток підприємства за рахунок придбання або встановлення контролю над постачальниками передбачає стратегія: б) зворотної вертикальної інтеграції;

38) Оптимальною стратегією бізнесу з погляду моделі ВСG є: б)стратегія отримання значної частки ринку для бізнесу, що перебуває на стадії
зрілості життєвого циклу

39) Стратегія вертикальної інтеграції є рекомендованою для: в) підприємств, які працюють в стабільних галузях;

40)(М). Виробнича стратегія охоплює позиції, рішення щодо:

а)        забезпечення інфраструктурою;

є) обсягів виробництва продукції;

41) Стратегічно важливі ринки, на яких продає свою продукцію підприємство, називаються:а) стратегічними зонами господарювання, або стратегічними бізнес-одиницями;

42)Основні характеристики цілей у стратегічному плануванні: а) вимірність, несуперечність, визначеність у термінах досягненнях, реальність;

43) SWOT - аналіз потенціалу підприємства націлений: г) на виявлення сил і слабкостей, загроз і можливостей з метою розвитку сил у відповідності з обмеженими можливостями.

44) До складу факторів, що характеризують сильні і слабкі сторони підприємства, не належить: в)   законодавча і нормативна база;

45) Забезпечення потреби в матеріальних ресурсах виключно за рахунок позикових коштів можна розглядати як: б) слабкість;

46) Стратегія визначає: б)напрями діяльності та розвитку підприємства;

47)(М). Стратегія НДДКР охоплює рішення щодо:

б)        розвитку інноваційного потенціалу;

д)        управління якістю

48)(М). Фінансова стратегія охоплює рішення щодо:

а)        способів забезпечення збільшення капіталу;

в)        розподілу прибутку;

г)        розподілу коштів між стадіями продажу, просування та реклами товарів;

49) Досягнення синергізму серед пов'язаних господарських підрозділів і перетворення його на конкурентну перевагу є частиною:    а) корпоративної стратегії;

50)Стратегія розширення діяльності відповідно до модели СЕ/МсКіnsеу рекомендується за умов : б)високої привабливості ринку та середньої конкуренто­спроможності потенціалу підприємства

 

 

 

 

 

 

 

Hosted by uCoz